Dinler | Konular | Kitaplar

İslamiyet İle Hristiyanlık Arasındaki Farklar

Konu ile ilgili yorumlar 3. sayfadasınız.
Konuya tekrar dönmek ya da konuyu okumak için buraya tıklayınız.

137 yorum 3. sayfa

CVP:Allah incili korumadi ve

İncilin gelmesi ile tevratın hükmü kalktı yahudilerin işine gelmedi hz. isayı öldürmeye kalkıştılar. Kuranı kerimin gelmesi ile de incilin hükmü kalktı. Hristiyanlara peygamberimiz bu mesajı ulaştırdı. Hatta istanbulu feth ettik. Viyana kapılarına dayandık. İspanyayı aldık. vs. vs.

Bir de Kuranı kerim geldiğinde zaten gerçek incile inanan kalmadıydı. Hem de hiç yoktu. Onlar hz. isadan sonra kendileri tahrif ettiler. Asırlarca bozuk olanın peşinde koştular. Bugün hz. ali deyip yeni bir din yaratan ALEVİ leri düşünün. Kuranı kerimi bile kabul etmeyenleri var içinde. Namaz kılmaz, kuran okumaz, cenabet gezer, kurban kesmez, ramazanda oruc tutmaz vs. vs.

Allah akıl vermiş, her insan aklını kullanıp doğru yolu bulmakla sorumlu. öncesi sonrası yok.

17.10.2011 - öncesi yok

yorumunuza cevap

Alevilere laf söylemeden önce.... diye başlayacak yazıma devam edemiyorum. çünkü eline beline diline sahip ol şiarına binaen dilime sahip olacağım. Yazık......

18.10.2011 - Misafir

müslümanlık

ey müslümanlar! içinizden kaç kişi islamın 5 şartını yerine getiriyor."Sana vahyedilen kitabı oku ve namazı kıl. Şüphesiz ki namaz hayasızlıktan ve kötülükten alıkoyar. Allah'ı anmak elbette en büyük ibadettir. Allah yaptıklarınızı bilir." Ankebût sûresi (29), 45 . ayette allahı anmakla elbetteki namaz kastediliyor.ayette büyük ibadetin namaz olduğu ifade ediliyor.peki o zaman neden namaz kılmıyorsunuz.müslümanım diye gezinip duruyorsunuz peki neden allahın hökömlerine uymuyorsunuz.MAİDE 44. Biz, içinde doğruya rehberlik ve nur olduğu halde Tevrat’ı indirdik. Kendilerini (Allah’a) vermiş peygamberler onunla yahudilere hükmederlerdi. Allah’ın Kitab’ını korumaları kendilerinden istendiği için Rablerine teslim olmuş zâhidler ve bilginler de (onunla hükmederlerdi). Hepsi ona (hak olduğuna) şahitlerdi. Şu halde (Ey yahudiler ve hakimler!) İnsanlardan korkmayın, benden korkun. Ayetlerimi az bir bedel karşılığında satmayın. Kim Allah’ın indirdiği (hükümler) ile hükmetmezse işte onlar kâfirlerin ta kendileridir.
peki siz allahın indirdiğiylemi hükmediyorsunuz.o zaman neden açık saçık giyinip,faiz yiyiyorsunuz,neden namaz kılmıyorsunuz.neden oruç tutmuyorsunuz.neden haram mal yiyiyorsunuz.neden zina yapıyorsunuz.yada neden türk filimlerinin çoğunda sarhoş olup zina eden başroller fatmagöllere tecavüz eden başrolleri insanlara iyi gösteriyorlar .türkiyenin islam devleti olduğunumu sanıyorsunuz.o zaman neden baş örtösö yasağı var.
TESETTÜRLE İLGİLİ AYETİ KERİMELER:


Bismillâhirrahmanirrahim
Mü’min kadınlara da söyle: Gözlerini korusunlar; namus ve iffetlerini esirgesinler. Görünen kısımları müstesna olmak üzere, ziynetlerini teşhir etmesinler. Baş örtülerini yakalarının üzerine örtsünler. Kocaları, babaları, kocalarının babaları, kendi oğulları, kocalarının oğulları, erkek kardeşleri, erkek kardeşlerinin oğulları, kız kardeşlerinin oğulları, kendi kadınları, ellerinin altında bulunan erkeklerden, kadına ihtiyacı kalmamış hizmetçiler, yahut henüz kadınların gizli kadınlık hususiyetlerinin farkında olmayan çocuklardan başkasına ziynetlerini göstermesinler. Gizlemekte oldukları ziynetleri anlaşılsın diye ayaklarını yere vurmasınlar.
Ey mü’minler hep birden Allâh’a tövbe ediniz ki kurtuluşa eresiniz!..
(Nur Suresi, 31)
Bismillâhirrahmanirrahim
Evlerinizde vakarınızla oturun. İlk cahiliye devrinin açılıp saçılarak, ziynetlerini göstererek, yürüyüşü gibi yürümeyin.. Namazı kılın, zekatı verin, Allâh’a ve Resülüne itaat edin. Ey ehl-i beyt!. Allâh sizden şek ve şüpheyi gidermek ve sizi tertemiz yapmak istiyor.
(Ahzab Suresi, 33)
ayetlerde örtönme emrediliyor ama hökömet ayete karşı çıkıyor.'allahın indirdiğiyle hükmetmeyenler kafirlerin ta kendisidir.'ayette geçiyordu.o zaman allahın ayetine karşı gelenler nasıl oluyorda müslüman oluyor

22.10.2011 - Misafir

"Şüphesiz, Allah katında tek din, İslâm'dır."(Âl-i İmran Sûresi,

oncelıkle sa kardesım senın ıhtıyacın olan cvpları senın anlayabılecegın sekılde cvplayacak ılme sahıp olmasamda bunlara sahıp olan kıişilere yonlendıre bılırım,saıt nursı hz lerının gzl bı sozu vardır ıslamda cvbı olmayan hıc bı soru yoktur cvplıyamayacak kışıler vardır. kaş yapalım derken goz cıkarmak adına pek bı sey yazmayacagım ama lutfen benımle ırtıbata gecersen hangı shırde olursan ol mutlaka bı yolunu bulur sana bu konuda en ıyı şekılde senın anlayabılecegın ılım sahıbını bulabılırım inş.. buraya e mailimide telımıde vereyım ıstedın sekılde ırtıbat kur aman kardesım lutfen ıman gıbı hayatın esası olan bı mevzuda yanlışa dusşme,dunya bı sey degıl edebı bı hayatı maf ve perısan etme....

26.10.2011 - metın

Hristiyanlık ve iman

109. Allah'ın, peygamberleri toplayıp "siz(den sonra davetiniz)e ne derece uyuldu?" diyeceği, onların da, "Bizim hiçbir bilgimiz yok. Gaybleri hakkıyla bilen ancak sensin" diyecekleri günü hatırlayın.
110. O gün Allah şöyle diyecek: "Ey Meryem oğlu İsa! Senin üzerindeki ve annen üzerindeki nimetimi düşün. Hani, seni Ruhu'l-Kudüs (Cebrail) ile desteklemiştim. Beşikte iken de, yetişkin iken de insanlara konuşuyordun. Hani, sana kitabı, hikmeti, Tevrat'ı, İncil'i de öğretmiştim. Hani iznimle çamurdan kuş şekline benzer bir şey yapıyordun da içine üflüyordun, benim iznimle hemen bir kuş oluyordu. Yine benim iznimle doğuştan körü ve alacalıyı iyileştiriyordun. Hani benim iznimle ölüleri de (hayata) çıkarıyordun. Hani sen, İsrailoğullarına açık mucizeler getirdiğin zaman ben seni onlardan kurtarmıştım da onlardan inkar edenler, "Bu ancak açık bir büyüdür" demişlerdi.
111. Hani bir de, "Bana ve Peygamberime iman edin" diye havarilere31 ilham etmiştim. Onlar da "İman ettik. Bizim müslüman olduğumuza sen de şahit ol" demişlerdi.
112. Hani havariler de, "Ey Meryem oğlu İsa! Rabbin bize gökten bir sofra indirebilir mi?" demişlerdi. İsa da, "Eğer mü'minler iseniz Allah'a karşı gelmekten sakının" demişti.
113. Onlar, "İstiyoruz ki ondan yiyelim, kalplerimiz yatışsın. Senin bize doğru söylediğini bilelim ve ona, (gözü ile) görmüş şahitlerden olalım" demişlerdi.
114. Meryem oğlu İsa, "Ey Allahım! Ey Rabbimiz! Bize gökten bir sofra indir ki; önce gelenlerimize (zamanımızdaki dindaşlarımıza) ve sonradan geleceklerimize bir bayram ve senden (gelen) bir mucize olsun. Bizi rızıklandır. Sen rızıklandıranların en hayırlısısın" dedi.
115. Allah da, "Ben onu size indireceğim. Ama ondan sonra sizden her kim inkar ederse artık ben ona kainatta hiçbir kimseye etmeyeceğim azabı ederim" demişti.
116. Allah kıyamet günü şöyle diyecek: "Ey Meryem oğlu İsa! Sen mi insanlara Allah'ı bırakarak beni ve anamı iki ilah edinin dedin?" İsa da şöyle diyecek: "Seni bütün eksikliklerden uzak tutarım. Hakkım olmayan bir şeyi söylemem benim için söz konusu olamaz. Eğer ben onu söylemiş olsaydım elbette sen bunu bilirdin. Sen benim içimde olanı bilirsin, ama ben sende olanı bilemem. Şüphesiz ki yalnızca sen gaybları hakkıyla bilensin."
117. "Ben onlara, sadece bana emrettiğin şeyi söyledim: Benim de Rabbim, sizin de rabbiniz olan Allah'a kulluk edin (dedim.) Aralarında bulunduğum sürece onlara şahit idim. Ama beni içlerinden aldığında, artık üzerlerine gözetleyici yalnız sen oldun. Sen her şeye hakkıyla şahitsin."
118. . "Eğer onlara azap edersen, şüphe yok ki onlar senin kullarındır. Eğer onları bağışlarsan, yine şüphe yok ki sen mutlak güç sahibisin, hüküm ve hikmet sahibisin."
Maide suresi

Rabbimizin sözü asla degismemistir. Ama bu gün var olan İncil ve Tevrat insanlar tarafından, çıkarları doğrultusunda degismistir. Bütün evrenin göklerin ve yerin yaratıcısı olan Allah'ın sanı en yucedir. Biz bir tek yaradana,bütün peygamberlere, meleklerine ve en son hak dinini açıklayan ALEMLERE rahmet olan yüce kitap Kuran-i Kerim'e inanırız. Sana tavsiyem önce sen Yüce Kuran'ı Kerim oku, lütfen Meryem ve Maide süresinden başla ve bütün kitabı düşünerek oku. Bütün Alemlerin yaratanı Rahman'ın adıyla...Allah herkese doğru yolu bulmayı nasip etsin. "Oku...Yaradan Rabbi'nin adıyla..."

11.11.2011 - Tahir

Hristiyanlik ve iman

"Allah incili korumadi ve kurani korudu diyelim.O zaman allah hristiyanlara karsi zalim davranmis olur.Simdi yasayan hristiyanlar nasil bilecekler degistirildigini.Biz soylersek ogrenebilirler ancak baska bir dinden insana inanmak zor olacaktir.Bu dedikleriniz allahi zalim kilar."

CEVAP:
Neden o zaman bugun birden fazla incil var? Neden hristiyanlar bolunmus durumda? Neden tek bir (incil)kitap yok ortada? "Biz" derken, siz kimsiniz? Yani hristiyan toplumu mu? Hadi Kuran-i Kerim'den daha dogru bir soz getirin o zaman. Kuran'da gelen mesaj acik ve butun dunya'ya gelmistir. Kuran-i Kerimde butun peygamberlerden bahsetmektedir. Bir cok yerinde yahudiler ve hristiyanlarla ilgili aciklamalarda bulunmustur. Bu durum gosteriyor ki butun insanliga esit bir mesaj gelmistir.Allah'in sozune kulak vermeyen en buyuk zulmu kendine yapar. Insanlari hak yolundan donduren aslinda zalimlarin ta kendisidir. Allah (C.C.) cok bagislayandir.Soyle izah edeyim;

(Isra Suresi: Bismillahirrahmânirrahîm
88.De ki: "Andolsun, insanlar ve cinler bu Kur'an'ın bir benzerini getirmek üzere toplansalar ve birbirlerine de destek olsalar, yine onun benzerini getiremezler.")
Hristiyanlar ve yahudilerin kendi iclerinde ayriliga dustugu zamandan sonra, Hz. Muhammed (S.A.V.) peygamberlik geldi ve Allah (C.C.)'in mesajini getirdi. Demek ki insanligin almasi gereken bir mesaj vardi. Ve Peygamber Efendimiz butun herkesi hak yoluna davet etti. "Siz' den olan atalarinada bu FARKLI ve DOGRU olan mesaji getirdi.Cunku "Siz"den olan kendinize "Size" farkli bir mesaj veremez. Evet Kuran-i Kerim kesinlikle korunmustur. Kuran-i Kerim'in veremeyecegi cevap yoktur. Incil'de ve Tevrat'tin degistirilmesi( Allah'tan gelenin cikarlari dogrultusunda belli bolumlerinin gizlenmesi,), Kuran-i Kerim'de soyle aciklaniyor:

Bakara Suresi

Bismillahirrahmânirrahîm

174. Allah'ın indirdiği kitaptan bir kısmını gizleyip onu az bir bedel ile değişenler (var ya); işte onlar karınlarına ateşten başka bir şey doldurmuyorlar. Kıyamet günü Allah onlarla ne konuşacak, ne de onları arıtacaktır. Onlar için elem dolu bir azap vardır.

175. İşte bunlar hidayeti verip sapıklığı, bağışlanmayı verip azabı satın alanlardır. Onlar ateşe karşı ne kadar da dayanıklıdırlar(!)

176. Bu (azab) da, Allah'ın, Kitab'ı hak olarak indirmiş olması (ve onların bunu inkar etmesi) sebebiyledir. Kitap konusunda anlaşmazlığa düşenler ise derin bir ayrılık içindedirler.

Evet Kuran-i Kerim kesinlikle korunmustur. Bununla ilgili sure;

Vakia Suresi

Bismillahirrahmânirrahîm

74. O halde, O yüce Rabbinin adını tesbih et (yücelt).

75, 76. Yıldızların yerlerine yemin ederim ki, -eğer bilirseniz, gerçekten bu, büyük bir yemindir-

77. O, elbette değerli bir Kur'an'dır.

78. Korunmuş bir kitaptadır.

79. Ona, ancak tertemiz olanlar dokunabilir.

80. Âlemlerin Rabb'inden indirilmedir.

81, 82. Şimdi siz, bu sözü mü küçümsüyorsunuz ve Allah'ın verdiği rızka O'nu yalanlayarak mı şükrediyorsunuz?

83. Can boğaza geldiğinde, onu geri döndürsenize!

84. Oysa siz o zaman bakıp durursunuz.

85. Biz ise ona sizden daha yakınız. Fakat siz göremezsiniz.

86, 87. Eğer hesaba çekilmeyecekseniz ve doğru söyleyenler iseniz, onu geri döndürsenize!


Allah (C.C.) cok bagislayandir;

Bismillahirrahmânirrahîm
"Eğer Allah, insanları zulümleri yüzünden hemen cezalandırsaydı, yeryüzünde hiçbir canlı bırakmazdı. Fakat onları belirli bir süreye kadar erteler. Ecelleri geldiği zaman ise ne bir an geri kalabilirler, ne de öne geçebilirler. (Nahl 61.Ayet)"

Isra Suresi

Allah (C.C.)'dan peygamber efendimizin (S.A.V.) vahiy yoluyla indirdigi Kuran-i Kerim'in ne kadar saglam bir kitap oldugunu gosteren sure:

Bismillahirrahmânirrahîm

88.De ki: "Andolsun, insanlar ve cinler bu Kur'an'ın bir benzerini getirmek üzere toplansalar ve birbirlerine de destek olsalar, yine onun benzerini getiremezler."

89. Andolsun, biz bu Kur'an'da insanlara her türlü misali değişik şekillerde açıkladık. Yine de insanların çoğu ancak inkarda direttiler.

90, 91, 92, 93. Dediler ki: "Yerden bize bir pınar fışkırtmadıkça, yahut senin hurmalardan, üzümlerden oluşan bir bahçen olup, aralarından şarıl şarıl ırmaklar akıtmadıkça, yahut iddia ettiğin gibi, gökyüzünü üzerimize parça parça düşürmedikçe, yahut Allah'ı ve melekleri karşımıza getirmedikçe, yahut altından bir evin olmadıkça, ya da göğe çıkmadıkça sana asla inanmayacağız. Bize gökten okuyacağımız bir kitap indirmedikçe göğe çıktığına da inanacak değiliz." De ki: "Rabbimi tenzih ederim. Ben ancak resul olarak gönderilen bir beşerim."

94. İnsanlara hidayet (Kur'an) geldikten sonra onların iman etmelerine ancak, "Allah bir beşeri mi peygamber olarak gönderdi?" demeleri engel olmuştur.

95. De ki: "Eğer yeryüzünde, (insanlar yerine), yerleşip dolaşan melekler olsaydı, elbette onlara gökten bir melek peygamber indirirdik."

96. De ki: "Sizinle benim aramda şahit olarak Allah yeter. Çünkü O kullarından hakkıyla haberdardır, onları hakkıyla görendir."

Allah'in rahmeti ve bereketi uzerinize olsun. "Allahhümme Salli Ala Muhammed'in ve Alâ Âl-i Muhammed " (Allah'ım Muhammed ve Ehlibeytine salat eyle.)"

15.11.2011 - Tahir

abla

bak abla ben 13 yaşımdayım
bence sakın böyle şeyler düşünme çünkü yani eğer hristiyanlık son din olsaydı birçok insan inanırdı
daha doğrusu birçok insan inanıyor ama şöyle birşey var islamiyet son din olduğu için buna inanmalıyız .
zaten gerçek incilde Ahmet gelecek yani Hz. Muhammed gelecek diye yazıyor fakat onlar gerçek incili değiştirmişler bu bilgiyi çıkartmışlar tabi ki hristiyanlık da da iyi bişeyler olabilir ama bence böyle düşünme yani
yardımcı olduysam ne mutlu bana

14.12.2011 - Misafir

hz adem

slm.eger hz isa allahin ruhen ogluysa hz adem neyi olur?eger sizin hesabinizdan bakarsak hz isanin babasi allah annesi hz meryem,peki hz ademin hem babasi hem anasi allah hz ademin hz isadan daha ustun olmasi gerekmezmi,birinde tek tirnak var digerinde cift tirnak var nasil olcak bu?

28.12.2011 - Misafir

incilin degisip degismedine

incilin degisip degismedine bakacaksan eski misir dini var hristiyanliktan daha once pagan inanisi.sarap tanrisi dianos insanlari icin carmikta oluyor ve 3 gun sonra tekrar diriliyor.ayni hz isada oldugu gibi.ve hz isa su dolu kovalari saraba donusturuyor,diyanosta ayni donusturuyor suyu saraba.ve ekmek sarab ayini aynisi ama aynisi sarap tanrisi dianos icinde yapimistir.kanimi icen etimi yiyen bende yasam bulur ben inunla o benimle olur.vs vs hz isada bu cumleleri soylemistir simdiki incile gore konusuyorum.orjinaline gore degil.ve bircok resim benzerligi bunlari ben soylemiyorum bunlari arastirma sonucu buldum sizdende istegin pagan inanisini okumanizi isterim.bir cok olay hristiyanliga esinlenmistir.pagan inanisi putperestigin tanimidir ve hristiyanlikta bircok benzerligiyle bu yolu devam ettiriyor.ve ben bir hristiyanla beraber yasiyorumelhamdulullah muslumanim,bos resimlerden medet umuyorlar oncelik hz isa allahtan cok bunun ismini duyorum hz isa en on planda bana gore.hac sembolu bile sarap tanrisi dianosa aittir.ilk onlar kullanmistir hac isaretini.suanki hristiyanlik dini pagan ve putperestlik inanisindan kopyalanmistir.aksini idda eden varsa baksin

28.12.2011 - Misafir

hristiyanlık

herşeyi bilen insanoğlu hristiyanlığın değiştirilmiş olduğunu mu bilmeyecek,kimse insanoğlunu masum göstermesin,kendi dinlerini değiştirmeleri kendilerini zalim kılar,Allahı değil,Allah son din yollamış bu da ne kadar merhametli olduğunu gösterir,biraz gururlarının peşinden gidip kibirlenmese bu insanoğlu herşeyi görecek ama,işlerine gelmiyor,islamın hak din olduğuna dair birçok kanıt gösteririm,hala inanmıyorlarsa onların bileceği iş,bundan 1400 yıl evrenin genişlediği Kuranda bildirilmiş,bu bile tak başına İslamın hak din olduğunu gösterir,Hz.Muhammedin son peygamber olması ve ondan sonra peygamber gelmemesi,ayrıca başka kutsal kitabın olmaması ve niceleri.

30.12.2011 - Bırak Allah Aşkına

en basit mantıkla hz isa

en basit mantıkla hz isa madem haşa rab neden kendini çarmıha gerdirsin, yarattığı varlıklardan kendine neden zarar verdirsin gurur yapardı yine razi olmazdi değilmi biz birşey yaptığımızda bizim istediğimizi yapsın isteriz değilmi ? hayatimizda hiçbirşey bir emek olmadan önümüze gelmiyorsa yemek yemek bile bir çaba gerektirir, cennet neden bedava olsun ki, yani hz isa hepimizin yerine günahlarımızı yüklendi !!! ee ozaman sadece ona cennet var size ne oluyor ki ! millet, sonra en garip durumlardan biri hz lut, hz nuh için peygamber diyolar sonra devam ettikçe bu insanları kendi çoçuklarıyla ensest ilişkiliydi diyor sonra hz nuh için şarab vs. muhabbetleri, düşünsenize böyle birisi size nasıl rehber olabilir ya!!, tvlerde insanlar top yekün eleştirdiği şeyleri peygambere yansıtıyor yolda görsen kaçarsın dediği adama peygamberdir demeye getiriyorlar ?,düşünsenize hiçbir incilde yazarı yoktur mesela, yani kitap var ama yazarı yok, bunu size papa bile gösteremez, asıl kitap diye birşey yok yazarı yok !! kuran-ı kerim Hz. Muhammed gibi, hristiyanlıkta hiçbir bilgiye sahip olmadan da görebilceğiniz sayısız çarpıklığı "açık fikir" li olabilen insan görebilir. Esas farklı bahsetceğim olay, bizede empoze edilen modern din olayı(dinsizlik), batı da aydınlanma dinden kurtularak oldu acaba neden cevap basit, onların ellerindeki kitaplar insan yazımı ve yazanların menfatine çevrilmiştir, onlarda ilerleme yerine sistemin kendilerine uyumlu kuzular olmasını istiyordu, ondan kurtulan batılılar vb. milletleri ilerlediler ve bugünkü hümanistliği, başarıyı yakaladılar, sonrada kendi dinsizliklerini de bu başarının temeli saydılar son yuzyıllardır. Tam insana göre yani olay, iyi çalış iyi ye kuralsız ol ama başkasının özgürlüğüne kadar. Bu değerler aslında din içerisinde de vardı, ama din sınırsız cinsel zevklere , dünya yaşamına sınırlama getirdiği için özelliklede islam!!! buyüzden kaskatı karşısında duruyorlar. meselenin özünde bu vardır. gerçeği aramak isteyen çok rahat bir şekilde islamın hak din olduğunu anlar. Kuran çok net hristiyanlığı-yahudiliği zaten çürütmüş ve olayların gerçek hallerini aktarmıştır. Allah hidayet versin arayanlara .

23.01.2012 - Misafir

s.a. kardeşim.öncelikle

s.a. kardeşim.öncelikle kafandaki bu karışıklıkları normal buluyorum.bunun nedeni de daha İslamiyeti tam öğrenmemişken diğer dinlere merak salmaktandır.kardeşim onlar incilin deiştirildiğini kendileride biliyor.fakat insanın yaradılıştan ötürü inanma isdegi vardır.onlarda incillerine bu yüzden inanıyorlar.kardeşim sana tavsiyem abdestini al güzel bi tövbeyi istihhar et.sonrada kuran oku.kuranın anlamınıda oku ki tam manasıyla olsun.Allah kolaylık versin

24.01.2012 - Misafir

incilin değiştirilmesi ve hz isanın peygamber oldugunun ispatı

öncelikle sunu bilmemiz lazim incil tek parça halinde inmiştir ve hükmü kur andan çokta farkli degildir ibadeti allaha inanci ahirete inanci ele alir.incili bastan sona okuyan biri olarak söyleyeyim hz isanin mucizeler dolu hayati israiogullarina son bir şansti. onlar tevrati oyun kitabi yapmislardi ve hahamlarin para ve gösteris kaynagi olmustu.hz isa israilogullarina dogru yolu göstermek ve son peygamber ahmeti (muhammedi) anlatmak için gelmiştir.oysa yahudiler hz isanin mucizelerini gördukce onun bir büyücu olduguna inandilar ve plan kurup carmaga germek istediler.yuce allah isaya bunu cebrail araciligiyla haber verdi hz isada soyle dua etti rabbim ben bu insanlarla basa cikamiyacagim sen benim icin hayirli olani bilirsin dedi.bu sekilde hz isa ebedi hayata canli olarak gitti tipki resulullahin mihraca cikmasi gibi.yahudiler ise hz isanin ikiyuzlu havarisini carmaga gerdiler. gelelim asil meselemize incil degismesi incilde aynen tevrat gibi ezberlenememis ve tamamen tahrip edilip yok edilmistir isanin hayatina gorgu tanikligi eden matta markus luka gibi filozoflar incili hz isa cercevesinde yazmislar ve incilde hz isadan baska hic bisey yok.sonra pavlus adinda bi sahtekar giriyor devreye sakat olan bir insana soyle diyor. isanin adiyle yürü oda hemen ayaklaniyor.pavlus hristiyanlarca cok seviliyor yazdiklari kitaplar incilmis gibi goruluyor.ANLAYACAGİMİZ İNCİL HZ İSANİN HAYATİNİ ANLATAN VE FELSEFENİN TEMELLERİNDEN DOGAN,EFLATUN SOKRATES VE ARİSTO MANTİGİYLA SEKİLLENEN Bİ KİTABA DONUSUYOR. 2. KONU madem hz isa haşa allahin oglu neden allahin başka bir oglu yada kızı yok oysa islam dini ideoloji ve olaganustu dusunceleri yasaklar hristiyanlar mantiksiz oldugunu bile bile kendilerini allahin haşa cocuklari sayarlar.bilmenizi isterim hristiyanlar sadece zevklerine duskunlukleri ve hayatin süsünü cekici kılmak isteyen gunahkar mahluklardir.
kur ani kerimi okuyan papazin göz yaslarini tutamadigindan buyuk bir kanıt olamaz zaten.çeliskide olan kardeslerime sesleniyorum kur an okuyunuz eger okumazsaniz yetim kalirsiniz ve bugun varolan şaçma dusunce sisteminin kurbani olursunuz

04.04.2012 - Misafir

incili zaten oradaki papazlar

incili zaten oradaki papazlar değiştirdiği için papazlara da inanıldığı için sorun olmuyor... nasıl ki islamiyette bağışlayıcı olan sadece hz. allah onlara da papaz....ama bilmiyorlar ki incilin aslı zaten papazda...papaz herseyin gerceğini biliyor...ama hz. allah onu hidayete yani doğru yola erdirmediği çin günahın da ısrar ediyor kendisine hürmet göstermesi hoşuna gidiyor,çünkü nefsi kabarmış aynı firavun gibi biliyor ama nefsi onu avcunun içne almiş kendi istediğini yaptırıyor...sana tavsiye ediyim biraz da eğer kuran kursuna gitmiyorsan ilk basta git kendi dininiöğren bilgilerin doğrulsun...ben de 15yasın da birisiyim ve suan hristiyan birisini bulup internetten izmirde olan birisini daha sonra islamiyyete çağırıp müslüman yapmak derdim...ilk önce kendi dinimi arastırdım ne yapabileceğimi arastırdım en önemlisi siyer-i nebi yani peygamber efendimizin hayatını ne cileler cektiği halde islamiyyeti yaymaktan vaz gecmemiş...peygember efendimiz gibi kuranı kerimde gecen ve gecmeyen peygamberlerin hepsi...bn de onlar gibi olmak istiyorum bircok kişi var bn müslümanım diyip kuranı kerim de bütün yasakları yapıyorlar en basta 5 vakit namaz daha sonra tesettür..cünkü kadının bir tel sacı bile haram olan kişiye gözüküyorsa o fiil zina fiilidir...k.b ama bir kadın ha bir zina fiiilini işlemiş veya 1 sac teli,bilekleri veya daracık kıyafetler , kadınların erkeklere erkeklerinde kadınlara benzemesi haram veya gerdanlığının haram olan bir sahsa göstermesi...NE FARKEDİYOR HA O MİLLETİN GÖZÜNDE AYIP OLAN SEYLERLE HZ.ALLAH IN SÖZLERİ YANİ SANA SAYDIKLARIM

06.04.2012 - Misafir

eeeeeeee neden bunlardan

eeeeeeee neden bunlardan haberdarsın ama tam bir müslüman değilsin sen de gelsene buralara...

06.04.2012 - Misafir

Konular

TESLİS (ÜÇLÜ-BİRLİK) İNANCI HAKKINDA BİR SAVUNMA!
Hristiyanların Kuran'a bakışı ve değerlendirmesi bu yazıda!
Müslümanlara Sorumuz: Barnabas/Barnaba Yalanına daha ne kadar sarılacaksınız?
''Ama Siz Hristiyanlar biz Müslümanları birer caniymiş gibi gösteriyorsunuz....'' DİYENLERE!
Siz Hristiyanlar neden Pazar günü ibadet edersiniz?
Siz Hristiyanlar neden Pazar günü ibadet edersiniz?
Siz Hristiyanlar neden Pazar günü ibadet edersiniz?
Hey gidi Hey... Sizin İncilleriniz de Hz.Muhammed Paraklet olarak geçiyor haberiniz yok!
Bir şey soracağım Özgür; hani yazılarına 1-2 ay ara vermiştin? Bunları babam mı yazıyor?
İncilleriniz de ''Kadınlar sussun! Onlara Konuşmalarına izin yoktur'' demiyor mu Kafirler!
Hristiyanlar kadına nasıl bakarlar? Ve Hristiyan bir kadın Nasıl yaşar?
Teslisin neresini savunabilirsiniz ki? Bence tamamıyla büyük bir saçmalıktır!
İNCİL’DE KADININ YERİ VE ROLÜ NEDİR? Sadece susun ve konuşmayın mı der?
Vaftiz olmak nedir?
Bu sitede ki, vaftiz tartışmalarına son veriyorum!
Sizinkiler o daha küçücük ''günahsız'' çocukları vaftiz etmiyor mu? Ki ''günahlarından'' arınsın!
Hem bizim Peygamberimiz köleleri özgürleştirdi. Yani bizim dinimiz de, İslamda kölelik olmaz!
''Ama Siz Hristiyan, biz Müslümanları birer caniymiş gibi gösteriyorsunuz...'' DİYENLERE!!!
Diyalog İslam'ı Hristiyanlaştırmak için değil, Diğer Mezhepleri KATOLİKLEŞTİRMEK İÇİNDİR!
İncilleriniz de ''Kadınlar sussun! Onlara Konuşmalarına izin yoktur'' demiyor mu Kafirler!
Müslüman Kardeşler (İhvan'ı Müslimin) Şokta! Mısır'ın en ünlü Din Hocası, Hristiyan oldu!
Sayın Admin, mesajlarımın kasıtlı olarak yayınlanmaması adi Şerefsizliktir!!!
Bir Hristiyan nasıl ''Tövbe'' eder? Yada Hristiyanlıkta tövbe var mıdır? Ve nedir?
Bir Hristiyan nasıl ''Tövbe'' eder? Yada Hristiyanlıkta tövbe var mıdır? Ve nedir?
Abdest alır mısınız? Bahsettiğim Hakiki abdesttir!! Hristiyanlıkta Abdest Kavramı hakkında
Gerçekten de Hristiyanlara tuvaleti Müslümanlar mı öğretti? Yoksa birer yalandan mı ibaret!
Hristiyanlığa göre; Adem, Havva, Şeytan ve Elma! Kısaca bir özeti...
Gerçekten de Teslis ile Tevhid inancı hakkında bir bilgin var mı? O zaman tıkla ve öğren!
Kanlı Çağ!
Bak Özgür efendi, Matta ve Luka da İsa'nın soyu farklı anlatılıyor!Sen ise çelişki yok diyorsun!