Dinler | Konular | Kitaplar

İslamiyet İle Hristiyanlık Arasındaki Farklar

Konu ile ilgili yorumlar 9. sayfadasınız.
Konuya tekrar dönmek ya da konuyu okumak için buraya tıklayınız.

137 yorum 9. sayfa

sınavda olduğumuzu düşün

sınavda olduğumuzu düşün soruların onlar olduğunu sen doğruyu bulmalısın bir hoca (yaşamadığımız) bi şeyi sorarmı bize hayır yaşşattıklarını sormak zorunda ve allahta öyle onların hepsini soruları hazırlamak için yaşattıysa bu yönden düşünürsen doğru yolu bulacaksın

11.07.2013 - Misafir

helal kardesım aynen oyle

helal kardesım aynen oyle ...cevaplayın yobazlar nereler degısmıs bılelım

11.07.2013 - Misafir

düşüncene bişey diyemem ama

Kardeşim Ateistsin dedik tamam. sen 5000 dini reddediyormuşsunda biz 4999 sana şimdi bişey öğreteyim.yahudisi hristiyanı islamı hepsi birbirine benzerdir ama bazı noktalarda yolları ayrılmaktadır. Sen incili okudunmu mesela ? orada dünyanın yaradılışı yazarken bazı akılda soru bırakan yerler var biyerde dünya 1 günde oldu gibi diğerindede dünya 1 günde var olamaz tarzı şeyler. Bu dünyada ilk insan nasıl oldu ? Bu Dünya ne ? evren ne ? varoluş ne ? bunları biliyormusun hayır annenden doğdun büyüdün Kafan almadı ateistim dedin bu kadar basit ? sen ölünce ne olacaksın biliyormusun ? evrende bi düzen var bu düzeni kim sağlıyor. mevsimler ? güneşle birlikte tüm gezegenler evrende sürekli sürüklenme halinde sürekli boşluğa doğru ilerliyor güneşe biraz yakşalsan kavrulacak kadar sıcak birazcık uzaklaşsak donacak kadar soğuk bu kadar kütleyi bu hizada tutan ney ? Bunlara bilimsel bi açıklama getirmeden ateistim demek en kolayı.Sen o insan aklınla veyahut bu atesit akımının ilk tohumları. kuranı bi açıp okusalardı. Daha peygamberler döneminde güneş sistemi dünya evren herşey ile ilgili bilgiler Kuran-ı Kerimde dir. Sadace buradan olaya bakarak bile doğru yolu bulabilirsin. zamanın teknolojisinde ekmek kesmek için bıcak yokken Kuran-ı Kerimde bulutların üstüne çıkacak yapılardan bahsedilmiş ? kıyamet alameti olarak ? Bunları yalandır diyip kenara atarsan ateist kalırsın ve boşluğun içindeki dünyada boşlukta yaşarsın kardeşim benim.
Dinimizdede Kimseyi reddetmek yoktur o yazıyı okuyup paylaşmışsın. severim yaradılanı yaradandan ötürü.... dür bizim anlayışımız.......... Reddetmek yok

22.07.2013 - Misafir

Allah

Ateistler görmediği anlayamadığı bir hususta inanmadıklarını diretiyorlar. ancak onlar Allahın varlığını biliyorlar. sadece kabul etmek istemiyorlar. yoksa burada bu yazılanların tesadüfen yazıldığını mı idda ediyorlar. öyle ya haşa her şey tesadüfen olduysa benim bu yazdığım tesadüf kelimesi ni tesadüfen yazmış mı oluyorum. açıklasınlar bakalım açıklayamazlar. çünkü ben varım ve bir ruhum var. ruhun nasıl tesadüfen oluştuğunu idda edecekler.. ben varsam siz varsanız, evren varsa Allah neden olmasın.

27.07.2013 - Misafir

Belki yapmayacaksın ama,

Belki yapmayacaksın ama, ateist olduğun için KURAN'a dokunmadan birisi sana AMENERRESULU'yu okusun. Cevap orda var.Dediğin gibi 5000 (Senin tesbitin göre bu) dinleri ve bir rivayete göre 124,000 pegamberi biz inkar etmeyiz. Aksne TASTİK ederiz. anlarmsıın bilmem ama... OKU OKU OKU.. Lütfen OKU, Hata aramak için değil ama, ANLAMAK İÇİN OKU..Lütfen Kardeşim

02.08.2013 - Misafir

barnabas isa peygambern 12

barnabas isa peygambern 12 havarisi bile degldi onu gormedi bile
yillar snra isa mesihin yolundan gden brydi ve kndi incl yazmstr bu yuzden hrstyanlar o incli saymyor cnku tanri gondermedi kndsi yazdi hmde yllar snra.
muslmnlarda kndilernden bhsedlyo dye o incli syleyp dryorlar.
kutsal kitplar allahn gonderdgidr onun bunun yazdgi degl
biz o incli saymyorz.

02.08.2013 - Misafir

Açıklamak istiyorum.

'o nasıl bir tanrıdır ki kendi gönderdiklerini kendi dinlerini yoksayıyor ve tek din islamdır diyor' ben bu yorumuna cevap vermek istiyorum. Tabii ki inandıgın hatta inanmadıgın seye saygı duyuyorum ama nedenini acıklamak istiyorum. Allah'ın gönderdiği bütün kitaplarda kuranı kerimde yazılan şeyin aynısı yazıyordu. Ama insanlar kitapları değiştirdiler. En sonunda Kuran-ı Kerim indi ve insanlar bunu değiştiremedi. Yani bütün dinler aslında inanmamız gereken dinlerdi ama değiştirdikleri için artık yanlış oldu. Anlatabildim mi? bu yuzden son kitabımız orjinal ve değişmemiştir ona inanmamız gerekiyor. Bende inanmıyordum ama kuranda gelecekle ilgili ayetler var. Bu inanmamı sağladı...

05.08.2013 - Misafir

Kuranın kapağını açıp

Kuranın kapağını açıp bakmamış insanlar kuranı yalanlıyorlar. Ya sen hiç açıp okudun mu hiç araştırdın mı da hem dinlere saygısızlık edip hem de Allah yok kitap yok diyorsun. Ben 16 yasındayım ve benimde kafamın içinde soru işaretleri vardı. Tek din islam çünkü diğer kitaplar değiltirildi arkadaslar. Ayrıca değiştirildiği kuranda da yazıyor. Allah yok diyenler tamam haklısınız yüzünü bize göstermiyor biz nerden bilebiliriz bir Allahın var oldugunu? ama kuranda gelecek ile ilgili ayetler var ve çoğu gerçekleşmiş orada yazanların. Ayrıca Allah'a inanmasanız bile kuranın içinde yazılan güzel seyleri uygulamanın size bir zararı yok ki arkadaslar. Domuz etini ben ateist olsam bile agzıma sürmem. O pis şeyi nasıl yiyorsunuz aklım almıyor. Hep bizim iyiliğimiz için tüm yazanlar. İnanmıyorum inanmıyorum diye dolaşmayın ortalıkta önce bir araştırın kafasına bir şeyler girsin. 12 yasındaki kız gelmiş ateistim diyor haha nasıl gülüyorum. :) Her neyse siz neye isterseniz ona inanın. Öldükten sonra neler olucak görücez. Kim kime gülüyor kim kiminle dalga geçiyor.

05.08.2013 - Misafir

nerden biliyosun okumadığımı

nerden biliyosun okumadığımı , okudum . Ulan bilmedn konusuyn mal mal . Ulan ben sizden daha çok okudum siz dışarda karı kız peşinde koşarken ben okudum siz milletn kızına bakerken ben okudum siz o pis videoları izlerken ben okudum siz bir kaç saatlik o iğrençlikten farksız zevk i yaşarken ben okudum ve sen bunları bilmeden konuşuyorsun

07.08.2013 - Misafir

Allah inancı

dinde çelişkiye düşen arkadaşlar tabiki herkes inancın da serbest ama hiç kuran'ın mealini okudunuz mu? İnsanların yararına olan şeyler nedense geri kalmışlık olarak algılanıyor ama asıl geri kalmışlık dinine karşı farklı düşünenlerdir.İnançlarını bilimle ölçüyorlar ve akılcı olmadığını savunuyorlar belki bakıldığında mantıklı gibi geliyor ama herşeyin tesadüf olmsı mümkün değil.İnsanın organizmadan veya maymundan gelmesi son derece saçma. Allah insanları ne kadar güzel yaratmış şükretmek gerekiyor. İlla maymundan geldik diyorsanız oda sizin sorununuz ama genelleme yapmayın ayrıca dinimiz bilime karşı da değil siz güzel kafanızı böyle şeylere yormayın. Açıklamak gereken çok şey var ama sadece bu kadar yazdım.ALLAH A EMENET OLUN

09.08.2013 - nilay

Sayın Ateist,okuyun.

Merhaba. Tanrı bir insanın görebileceği kadar basit ve düşük seviyeli bir kavram değildir. Tanrı herşeyin yaratıcısı ve heryerdedir. 3 dini birden öğrenmiş biri olarak tanrıyı şöyle kanıtlıyorum. Dünyadaki,"ki" enerjisi evrende var olan her canlının içinde ve atmosferde bir enerjidir. Bu enerji yaşam seviyesidir,ateizmde yalandır. Ancak bu enerji vardır. Çoğu büyü bu enerji sayesinde yapılır. Ki enerjisini hissetmek için çeşitli yöntemler vardır,bu enerji tanrıyı ispatlar. Ve eğerki siz ateistlerin istediği gibi tanrı görünür olsaydı,muhtemelen onada karşı çıkacaktınız. Saçma,hangi tanrı insana görünür? İslamın kelime anlamı tanrıya boyun eğmek demektir. Christianity ise tanrının oğlu olarak kabul edilen isanın yolundan gitmek demektir,yahudi yani "yahova" ise israilcede tanrı demektir. 3 dinin yolu TEİZM'dir. Ancak ben tabi yahudilik yerine Buda'nın öğretilerini kendime uygun gördüm. Tanrı'dan bir arzu istediğimde bunu bana veriyor,kendi gözlerimle görüyorum. Ve unutmayın,ateizm duygusal birşeydir. Aç kalırsın,parasız kalırsın tanrı beni sevmiyor dersin inanmazsın. Bütün tanıdığım ateistler böyle. Tanrı cenneti boşuna yaratmamıştır,dünya hayatında insanı en duygusal anına getirir ve seçim yaptırır,inanmazsan kaybedersin. İnanırsan ise benim gibi dileklerin yerine geçer.

14.08.2013 - Teist bir kişi.

kardeşim eğer herşeyi

kardeşim eğer herşeyi yazdıysa neden oynatıyo ki ya da sonucunu bildiği sınavı neden yapıo kimin nereye gtçeğne karar vermiş çoktan seçim bizde değil ki neden hayatımızı yaşamıyoruzda hep kendimizi birine inandırmaya çalışiyoruz

22.08.2013 - Misafir

kardeş tamam da, cennet de

kardeş tamam da, cennet de var cehennem de.Herşey zıttıyla kaimdir.. Allah Rahimdir ve rahmandır..

Rahman esmasının tecellisi ile dünyada kafirlere de müminlere de merhamet eder, sizin arzularınızın kabul olmasını bir müslüman rahman esmasının tecellisi olarak görür.Dileğinizin kabul olması; bu doğru yolda olma manasında değil.. Bir de Rahim esması vardır ki;. bunun tecellisi ahirette olacaktır , orada s sadece Mü’minlere rahmet eder.
Bence bu konuyu düşünün ahirette durumunuz ne olacak?

24.08.2013 - Biri

İslamiyetten güzel bir yol

İslamiyetten güzel bir yol görmedim.Kendim üniversite mezunu tarih eğitimi almış, master yapmış bir insanım 35 yaşındayım..

Çok araştırdım, tek yol islam

Ateistlerin Allahın varlıgından şüphesi yok bence, sadece ayak diretiyorlar..


Kuran-ı kerimdeki ayetleri okudum, manalarına baktım şok oldum

çok derin manalar var, yani başka inançtan biri islamı kuran-ı araştırırken (herkeste az çok bir allah inancı var ) Ona sorun, diyin ki rabbim; doğruyu görmemi sağla şeytanın nefsimin cahilliğin şerrinden sana sığınarak araştırıyorum bu din hak mıdır?

Allah size en doğru yolu göstericek


hristiyanlıktaki şu inanç beni çok şaşırttı;

Tamam allaha inanıyorlar

fakat diyorlar ki; Allah (haşa ) insan kılığında yeryüzüne indi; insanların günahları yerine öldü 3 gün toprak altında kaldı sora dirildi

Peki haşa Allah öldüğünde, dünyayı kim idare etti?Ölü haliyle mi idare etti (islamda allahın emri ve izni olmadan 1 yapragın dalından süşmeyeceği inancı vardır enam suresinde ayettir bu, ölü yaratıcı nasıl alemin düzenini sağladı? Bu nasıl bir yaratıcı ki ,ölüm kendisine dokunabiliyor , ki ölümü yaratan da kendisidir

nasıl toprağın altında 3 gün kalabiliyor? tıpkı bir insan ya da yaratılmış gibi? Allah topragın altına girer mi?


Bir de Hz İsaya haşa peygamber değil diyorlar, e peki kimdir? Yani gökten inip insan suretinde dolaştığı haline mi mesih diyorlar?

Eğer insan değilse; Hz meryemin dogurdugu kim? Yani Allah bir kadının rahmine mi girdi? Ve Hz İsanın babasız dünyaya geldigini kabul etmiyorlar, o zaman Haşa bu durumda YARATICININ bir babası da olmalı?

Yani yaratıcı analı babalı, sen ben gibi biri mi??

Yok tüm bunlar çelişmiyorsa, o zaman hz meryem kim?

Çok tuhafıma gitti..

24.08.2013 - Biri

CVP:kardeşim eğer herşeyi

Bütün seneryo yazılmış ve gerçekler tarih kitaplarında yazılı iken muhteşem yüzyıl dizisi ve hürrem neden reyting rekorları kırıyor? Yazılmış ve yaşanmış olması izlenme rekorları kırmıyacağı anlamına gelmez.. romanı varken neden aşkı memnu patlar ki...


aslında neden biliyor musun? işte sen bunları sorgula diye.. bu soruyu sor ve doğruyu BUL diye.. bocala, kıvran ve keşfet..

sana kalmış

25.08.2013 - sana kalmış

Konular

TESLİS (ÜÇLÜ-BİRLİK) İNANCI HAKKINDA BİR SAVUNMA!
Hristiyanların Kuran'a bakışı ve değerlendirmesi bu yazıda!
Müslümanlara Sorumuz: Barnabas/Barnaba Yalanına daha ne kadar sarılacaksınız?
''Ama Siz Hristiyanlar biz Müslümanları birer caniymiş gibi gösteriyorsunuz....'' DİYENLERE!
Siz Hristiyanlar neden Pazar günü ibadet edersiniz?
Siz Hristiyanlar neden Pazar günü ibadet edersiniz?
Siz Hristiyanlar neden Pazar günü ibadet edersiniz?
Hey gidi Hey... Sizin İncilleriniz de Hz.Muhammed Paraklet olarak geçiyor haberiniz yok!
Bir şey soracağım Özgür; hani yazılarına 1-2 ay ara vermiştin? Bunları babam mı yazıyor?
İncilleriniz de ''Kadınlar sussun! Onlara Konuşmalarına izin yoktur'' demiyor mu Kafirler!
Hristiyanlar kadına nasıl bakarlar? Ve Hristiyan bir kadın Nasıl yaşar?
Teslisin neresini savunabilirsiniz ki? Bence tamamıyla büyük bir saçmalıktır!
İNCİL’DE KADININ YERİ VE ROLÜ NEDİR? Sadece susun ve konuşmayın mı der?
Vaftiz olmak nedir?
Bu sitede ki, vaftiz tartışmalarına son veriyorum!
Sizinkiler o daha küçücük ''günahsız'' çocukları vaftiz etmiyor mu? Ki ''günahlarından'' arınsın!
Hem bizim Peygamberimiz köleleri özgürleştirdi. Yani bizim dinimiz de, İslamda kölelik olmaz!
''Ama Siz Hristiyan, biz Müslümanları birer caniymiş gibi gösteriyorsunuz...'' DİYENLERE!!!
Diyalog İslam'ı Hristiyanlaştırmak için değil, Diğer Mezhepleri KATOLİKLEŞTİRMEK İÇİNDİR!
İncilleriniz de ''Kadınlar sussun! Onlara Konuşmalarına izin yoktur'' demiyor mu Kafirler!
Müslüman Kardeşler (İhvan'ı Müslimin) Şokta! Mısır'ın en ünlü Din Hocası, Hristiyan oldu!
Sayın Admin, mesajlarımın kasıtlı olarak yayınlanmaması adi Şerefsizliktir!!!
Bir Hristiyan nasıl ''Tövbe'' eder? Yada Hristiyanlıkta tövbe var mıdır? Ve nedir?
Bir Hristiyan nasıl ''Tövbe'' eder? Yada Hristiyanlıkta tövbe var mıdır? Ve nedir?
Abdest alır mısınız? Bahsettiğim Hakiki abdesttir!! Hristiyanlıkta Abdest Kavramı hakkında
Gerçekten de Hristiyanlara tuvaleti Müslümanlar mı öğretti? Yoksa birer yalandan mı ibaret!
Hristiyanlığa göre; Adem, Havva, Şeytan ve Elma! Kısaca bir özeti...
Gerçekten de Teslis ile Tevhid inancı hakkında bir bilgin var mı? O zaman tıkla ve öğren!
Kanlı Çağ!
Bak Özgür efendi, Matta ve Luka da İsa'nın soyu farklı anlatılıyor!Sen ise çelişki yok diyorsun!