Dinler | Konular | Kitaplar

İslamiyet İle Hristiyanlık Arasındaki Farklar

Konu ile ilgili yorumlar 5. sayfadasınız.
Konuya tekrar dönmek ya da konuyu okumak için buraya tıklayınız.

137 yorum 5. sayfa

CVP:Gerizekalı müslümanların

Maşaallah siz o kadar ileri zekalısınız ki, her bir papazınız ayrı incil yazmış.. En sonunda bakmışsınız olmamış, fışkıran zekanız ile iznik konseyinde MASA SALLAYIP sona kalan 4 incili kabul etmişsiniz. Onlarda birbirileri ile çelişkilerle dolu. Yazık..

1. Kurandan önce gelen dinler ve kitapların hükmü kaldırıldı.

2. Mevcut incil tevrat dediklerimiz. sadece isim benzerliğidir. Hz. Musaya gelen TEVRAT nasıl olsun? Açın bakınız içinde musadan hikayelerle dolu. Hz. İsa'ya gelen incil nasıl olsun. Tamamı isanın hayatı ile dolu. Sadece isim benzerliği gerçek adları ESKİ AHİT, YENİ AHİT.. Ve tamamen hz. musa ve hz. isadan sonra gelenlerce yazılmıştır. Kısaca bozmaktan da öteye geçmişsiniz.. Tebrikler..

3. Kuran'ın bozulmadığı ne malum diyorsunuz. Orjinal metinleri hala mevcut. Hz. Osman'ın çoğalttı 6 kuran dünyanın çeşitli müzelerinde hala sergileniyor. Peki sizin orjinal eski-yeni ahitleriniz nerede? isa'dan 500-1000 sene sonra mı yazıldı?

18.05.2012 - tünaydın

kafan karışık biraz oku

sen şükür et. Diğer insanların öyle bir sorunu yok sen kendi kendini aldatıyorsun .Birazda cahilsin kafan karışık biraz oku.

22.05.2012 - Türkmen Misafir

Kendine sakla dinini cahil

Cahil cahil yazmışsın bir sürü bir şey, kim okuyacak o kadar yazıyı. 1500 yıldır aynı şeyleri söylüyorsunuz kabak tadı verdi

22.05.2012 - Türkmen Misafir

Komplo teorisi ile açıklanamaz

Sen haklı olduğunu ileri sürüyorsun ama aynı şeyi onlarda diyebilir.Neden komplo teorisi ile açıklıyorsun herşeyi. İnanmayanlara da ya da farklı inanışlarada saygı göstermeyi öğrenmelisiniz

22.05.2012 - Misafir

yazık hristiyanlara

kurana dil uzatan zavallı hristiyanlar hz isa (as) aramice dil kullanıyordu bugün sizin en eski inciliniz yunanca yazıyor yani değiştirldiğinden hiç şüpheniz olmasın

22.05.2012 - aras

anlattiginiz Incil i rahmetli

anlattiginiz Incil i rahmetli Muhsin Yazicioglu okumustu ve eline gecirmisti. Hatta Ankarada bulustugu gazeteciye,bu incil i okuyan bu hayata veda ediyor dedikten sonra kendiside helikopter kazasinda hayatini kaybetmistir.
Su anda dunyada tam olarak 140 ayri incil yazilmistir. hicbiride otekine benzemez. Muhsin Yazicioglunun anlattigina gore O Incilde muslumanligin geleceginide belirtmektedir o yuzden okuyan hayatini kaybediyor.

24.05.2012 - Misafir

tövbe tövbe

ya burda müslümanlığa laf etmiş ve kuran ın değişmiş oldugunu idda herkezi kınıyorum.özellıkle şu muslumanlar alevılerın köpegı olsun dıyen mal arkadaşıda kınıyorum.salağın en önde gideni o arkadaş galıba.aleviliği kim çıkarmış acaba hangi kitapta alevilik varmışda,muslumanlar alevilerin köpeği oluyormuş.gerizekalı mal.

25.05.2012 - tevhid

afedersin ama öküz senin

afedersin ama öküz senin adındır arkadaşın dediği gibi siz çok ileri zekalısınız zaten belli oluyor tipinizden neymişte insan doğduğunda günahkarmış ne alaka biz insanlar bebekken kendimize hayrımız yoktur bir de kötülükmü yapalım hemde niye doğarken günahkar olalım ki
zaten şu çarmahmıdır ne zıkkımsa çok saçma kitabınıza gelince biz sizin gibi değiliz kitabınza küfür falan etmiyoruz niye çünkü bizim dinimiz o kadar hoşgörülü ki kitabınıza küfür etmemiz yasaklanmıştır neden uyun dediğine gelince o söz şöyledir onların kitabına saygı duyun çünkü içinde bizim gönderdiğimiz değişmemiş olan ayetler olabilir gibisine bir sözdür ha birde kuran zaten bozulmasın diye çoğaltılmıştır

27.05.2012 - Misafir

yuhanna yırtmak

oncelıkle burda cevap veren kısı kımse gerçekten akıl verecek yada ınsanları yonlendırecek bılgı de değil.Lutfen dıkkatlı olalım... Elbette İncil değiştirilmiş ve yuhannada sonradan uyarlanmıstır..Ancak!!! Okudugunuz yada sizde olan Yuhanna içerisinde Değiştirilmemiş ayetler olabilir!! yanı % 100 ü değişmiş olmayabilir ve %100 de değişmemiştir.Bu yüzden musluman kişi bile İncilde mantıklı seyler bulabılır ve kafası karısabılır..Kafasını karıstıranlarda degısmemıs ayetler ( Allah-ü teala nın sözleri) olabilir..Yuhanna yı yırtmak; günahtır..İçerisinde degısmemıs bozulmamıs ayetler var olabilir..Allah sözlerini aşağılamatır..Elbette cogu kısmı degısmıstır ancak yorumsuz okunması gerekir...Selamınaleykum...

27.05.2012 - Misafir

sen

1.sensin o gerizekalı ya biraz farlıklı dinlere saygılı olmayı öğren

31.05.2012 - Misafir

Allah-u Ekber!

Sorularınıza cevap bulalım sayın Tünaydın!
1- Kuran'dan önce gelen dinler ve kitapların hükmü kaldırılmıştır... Hmm... Aynen bu sorunuza Kuran'dan cevap verelim. AYET ŞUDUR:

“Bizim kanunumuzda bir değişiklik bulamazsin.” (İsrâ 17: 77-78)

Eğer dersin ki, evet Allah'ın kanunları değişmemiştir zaten Kuran o değiştirirmiş olan ''kelimelere'' karşı indirildi, Allah, başından beri aynı şeyi söylemekte dersen yine AYET ŞUDUR:

“Allah’ın kelimeleri değişmez.” (Yûnus 10: 64)

Ama sen yine de Kuran yalan olanları tamamlamak için geldi dersen, yine Kuran'dan Ayet:

“Rabb’inin sözü hem doğrulukça hem de adâletçe tamamlanmıştır. O’nun sözlerini değiştirebilecek hiç kimse yoktur. O, işitendir, bilendir.” (En’âm 6: 115)

Ve burada açık, açık ''değiştirilmiş'' ve bozulmuş olan kitaplara karşı geldi diye bilirsin ama yine AYET ŞUDUR:

“Allâh’ın kelimelerini değiştirebilecek kimse yoktur.” (En’âm 6: 34)

2-Eski ve Yeni Ahit Kavramlarına gelince... Büyük bir çelişki var söylediğinde, İncil zaten Arapça bir kelimedir. Müjde anlamına gelir. Ancak Arapça'ya Muhammed'den önce Evangelion olarak kullanılmıştır. Yani Latince Müjde demektir. Daha sonralarında Araplar, kendi dillerinde ki ''müjde''' ismine çevirip öyle kullanmışlardır.

Hem zaten Hz.Musa'nın hayat hikayesinden bahsetmesi kadar daha doğal ne olabilir ancak sadece onun hikayesinden değil, diğer bütün peygamberlerden bahseder. Hani Musa peygamber ve İsa Mesih'ten sonra yazılmış diyorsun ya, Aynen Kuran'da Muhammed öldükten çok yıllar sonra kaleme geçilmiştir.

3- Kuran'ın bozulmaması... Hmm... Bunu çok basit bir hadis ie vereceğim hemde çok iyi tanıdığınız birisinden:
İslam Alimi El Alleme El Fani:''Kuran değiştirildi'' der.

02.06.2012 - Misafir

Kahkaha attım sayende!

Değerli kardeşim.... Tamda bundan bahsedeceğim. Ama İSA Aramice konuşuyordu diye başlayacağım!

02.06.2012 - özgür

Değerli Aras

Sayın Aras, yazdığım yazımı almışsınızdır umarım. AMA İSA ARAMİCE KONUŞUYORDU derken bir kere daha düşünün, hiç bir ilahiyat eğitimi almamış ve sadece kulak dolma bilgilerle gelmeyin! ben zaten AMA İSA ARAMİCE KONUŞUYORDU adlı konumda sana cevap verdim. Ve unutmayın, sadece kendi cahilliğinize güç katarsınız, insanlara değil. Ha bir de, daha eline İncil almamış insanları galeyana getirirsiniz anca!

02.06.2012 - özgür

CVP:Allah-u Ekber!

“Bizim kanunumuzda bir değişiklik bulamazsin.” (İsrâ 17: 77-78)

Bu kanunlar içine, dünyanın yaratılışı, büyük patlama, fizik, kimya, biyoloji, tıp herşey girir.. Allah'ın yarattığı herşey.. bu alemde nizam ve intizamın devamı ALLAH'IN KANUNU DEĞİLDE NEDİR?

Evet kanunlar değişmez. Değiştirdiklerini sananlar da kanunun bir parçasını yaşamaktadır. İnsanın dünyaya gelmesi bir kanunsa, kürtaj kanunun değişmesi değil, o kanunun parçasıdır.. Bir ayet Allah'ın kanunu ise, o ayeti insanlara duyurmayıp başka bir sözü Allahın ayetiymiş gibi anlatmaya çalışmakta başka bir kanunun sonucudur.. Yani yalancılığın sahtekarlığın sonucudur.

Diğer bir nokta, bir ayeti kesip alıp burada bu yazıyor. siz şöyle diyorsunuz diye lafı çevirmeye gerek yok..

“Allah’ın kelimeleri değişmez.” (Yûnus 10: 64)

Bu da aynı şekilde. Değişen kelimeler değil, Allah'ın kelimesiymiş gibi kendi kelimelerini insanlara anlatılması durumu vardır. Bugün bile Allah'ın kelimelerini insanlara farklı birşeymiş gibi anlatmaya çalışan yok mu? Kendi çıkarları boyutuna anlatamaya çalışan yok mu?

Bugün TURAN TURSUN, El Alleme El Fani gibi islam dünyasından çıkmış ZINDIKLAR her zaman olabilir.. Onlar da ayetleri evirip çevirebilir. tahrif oldugunu iddia edebilir. Ağzı olanın konuşması normaldir.

Sonucta hristiyanlara göre de kuranı kerim şeytan ayetleridir. Hiç bir şekilde kabul bile etmezler. Yalansa yalan deyin..

02.06.2012 - devam

Ah be Yönetim!

Sevdim ya sizi! :)))

Açıklayayım mı onu da... Yani herkesin görebileceği şekilde!

02.06.2012 - özgür

Konular

TESLİS (ÜÇLÜ-BİRLİK) İNANCI HAKKINDA BİR SAVUNMA!
Hristiyanların Kuran'a bakışı ve değerlendirmesi bu yazıda!
Müslümanlara Sorumuz: Barnabas/Barnaba Yalanına daha ne kadar sarılacaksınız?
''Ama Siz Hristiyanlar biz Müslümanları birer caniymiş gibi gösteriyorsunuz....'' DİYENLERE!
Siz Hristiyanlar neden Pazar günü ibadet edersiniz?
Siz Hristiyanlar neden Pazar günü ibadet edersiniz?
Siz Hristiyanlar neden Pazar günü ibadet edersiniz?
Hey gidi Hey... Sizin İncilleriniz de Hz.Muhammed Paraklet olarak geçiyor haberiniz yok!
Bir şey soracağım Özgür; hani yazılarına 1-2 ay ara vermiştin? Bunları babam mı yazıyor?
İncilleriniz de ''Kadınlar sussun! Onlara Konuşmalarına izin yoktur'' demiyor mu Kafirler!
Hristiyanlar kadına nasıl bakarlar? Ve Hristiyan bir kadın Nasıl yaşar?
Teslisin neresini savunabilirsiniz ki? Bence tamamıyla büyük bir saçmalıktır!
İNCİL’DE KADININ YERİ VE ROLÜ NEDİR? Sadece susun ve konuşmayın mı der?
Vaftiz olmak nedir?
Bu sitede ki, vaftiz tartışmalarına son veriyorum!
Sizinkiler o daha küçücük ''günahsız'' çocukları vaftiz etmiyor mu? Ki ''günahlarından'' arınsın!
Hem bizim Peygamberimiz köleleri özgürleştirdi. Yani bizim dinimiz de, İslamda kölelik olmaz!
''Ama Siz Hristiyan, biz Müslümanları birer caniymiş gibi gösteriyorsunuz...'' DİYENLERE!!!
Diyalog İslam'ı Hristiyanlaştırmak için değil, Diğer Mezhepleri KATOLİKLEŞTİRMEK İÇİNDİR!
İncilleriniz de ''Kadınlar sussun! Onlara Konuşmalarına izin yoktur'' demiyor mu Kafirler!
Müslüman Kardeşler (İhvan'ı Müslimin) Şokta! Mısır'ın en ünlü Din Hocası, Hristiyan oldu!
Sayın Admin, mesajlarımın kasıtlı olarak yayınlanmaması adi Şerefsizliktir!!!
Bir Hristiyan nasıl ''Tövbe'' eder? Yada Hristiyanlıkta tövbe var mıdır? Ve nedir?
Bir Hristiyan nasıl ''Tövbe'' eder? Yada Hristiyanlıkta tövbe var mıdır? Ve nedir?
Abdest alır mısınız? Bahsettiğim Hakiki abdesttir!! Hristiyanlıkta Abdest Kavramı hakkında
Gerçekten de Hristiyanlara tuvaleti Müslümanlar mı öğretti? Yoksa birer yalandan mı ibaret!
Hristiyanlığa göre; Adem, Havva, Şeytan ve Elma! Kısaca bir özeti...
Gerçekten de Teslis ile Tevhid inancı hakkında bir bilgin var mı? O zaman tıkla ve öğren!
Kanlı Çağ!
Bak Özgür efendi, Matta ve Luka da İsa'nın soyu farklı anlatılıyor!Sen ise çelişki yok diyorsun!