Dinler | Konular | Kitaplar

İslamiyet İle Hristiyanlık Arasındaki Farklar

Konu ile ilgili yorumlar 7. sayfadasınız.
Konuya tekrar dönmek ya da konuyu okumak için buraya tıklayınız.

137 yorum 7. sayfa

yazık

Kuranda birçok yerde tevratın ve incilin değiştirildiği yazıyor Kuranın mealini okudum ve birçok yerde bu böyle yazıyor. Siz diyonuz ki Muhammed Kuranı kendisi yazdı biraz bilginiz olsaydı bunu demezdiniz çünkü Hz. Muhammed çevresi tarafından güvenilir Muhammed diye bilinir bu kadar dürüst ve güvenilir bir kişinin Kuranı nasıl kendi aklından yazacağını düşünebiliyorsunuz?! Hatta Kuranda gelecekten bile haber veriliyor Fetih Suresi' nde mekke fethedilmeden 2 yıl önce mekkenin fethedileceği yazıyordu.. Ya bunu kendi aklından nasıl uyduracak? Başka bir şey diyemiyorum Allah hidayet versin diyorum !!! YAZIK...

04.08.2012 - Misafir

bir rüyam...

arkadaşlar ben size bir rüyamı anlatacağım. bu rüyamda sokakta yürüyordum ve elimde Kuran vardı. Sonra bir yere oturup Kuran'ı açtım ama bu rüyayı gördüğüm zaman yani 3 sene önce Kuran okumayı bilmiyordum. Açtığımda sadece Kuran'a baktım o yüzden. Sonra rüyamda gökyüzünden birisi konuşmaya başladı ama konuştuğu dil Arapçaydı... Sonra sağa baktım, ses sağdan geliyor.. Sola baktım ses soldan da geliyor... Sonra yine gökyüzüne baktım birisi hala konuşmaya devam ediyordu. Sonra Kuran'a baktım. Birden işaret parmağım Kuran yazılarına gitti, hiç Kuran okumayı bilmezken rüyamda Kuran okudum ve en garibi bu rüyayı gördükten kısa süre sonra da Kuran okumayı öğrendim... Arkadaşlar abartmıyorum bütün rüyamda gördüklerim bunlardı. Yüce Muhammed üzerine yemin olsun ki bu rüyayı gördüm !!!! alın ateistler ibret olsun size ! belki müslüman olursunuz artık...

05.08.2012 - Misafir

Hıristiyan dünyasınca sahte

Hıristiyan dünyasınca sahte olduğu öne sürülen Barnabas İncili'nin 41'inci bölümünde, cennetten kovulan Hazreti Adem'in geriye dönüp baktığında kapının üzerinde, "Allah birdir ve Muhammed onun elçisidir" yazdığını gördüğü öne sürülüyor.
Kitapta ayrıca, Hazreti İsa'nın asla çarmıha gerilmediği, Tanrı'nın oğlu olmadığı ve Hazreti Muhammed'in peygamber olarak geleceğinin öngörüldüğü söyleniyor

06.08.2012 - Misafir

Allahın Sözleri niye değiştirlsinki ?

Müslümanalra soruyorum niye allahın sözleri değiştilsinki ha diyelim değiştirldi kanıtla hangi sayfası ne zaman hangi taride bide incil okumamışınız diyonuz incil değiştirlmiş.Zaten tüm müslümanlar yobozlar
El kaide onca kişileri katleti neymiş bunu yaparsan günah ona yaparsan günah bizde biliyoruz neyin günah neyin sevap olduğunu

10.08.2012 - deniz karataş

CVP:Allahın Sözleri niye değiştirlsinki ?

Niye mi işlerine gelmemedigi için. Hristiyan hitlerin yaptığı yanında el kaide ne ki..

10.08.2012 - bilgi

Sonuçta Hitler zalim bir

Sonuçta Hitler zalim bir diktatör... El- Kaide bir terör örgütü... İkisininde savunulacak bir yanı yok bence... Sen El- Kaide'yi de savunma kardeşim boşver... Bunlar Türkiye'de de eylemlere imza atmışlardı unutma... Allah'a emanet ol, kardeşim...

11.08.2012 - Misafir

vaftiz

beyinsiz, Allahs karsi yapilan suçlar Yada hatalar gühah olarak görülür.

17.08.2012 - Misafir

Allahın Sözleri niye değiştirilsin ki ?

Allah'ın sözleri neden değiştirildi demişsin cevaplıyorum; insanlar üzerinde kötü düşünceleri olan kişiler yüzünden değiştirildi.Değiştirildiğine kanıt olarak da eski ahit'i okursan orada peygamberleri sapık kişiler olarak tanıtmışlar.Peygamberler insanlara doğruyu ve iyiyi öğretmek için var olmuşlardır.Sapık, kötü insanlar olurlarsa sence insanlara doğru yolu göstermekte birer ayna olabilirler mi?
Tüm müslümanlar yobaz öyle mi? Senin bahsettiğin müslümanlar, müslümanlıktan çıkmış, terörist olmuş.İnsanların canına kıyan, kadınlara ve kızlara paçavra gibi davranan amerikan uşakları.
Hristiyanlık'ta incilde der ki "Kadınlar toplantılarınızda sessiz kalsın.Konuşmalarına izin yoktur. Kutsal Yasa'nın da belirttiği gibi, uysal olsunlar.
Sen bu dini destekleyebilirsin ben karışamam.Ama bu sözlere bir bakmanı öneririm.

31.08.2012 - Misafir

Maşallah kardeşim.Kur'an

Maşallah kardeşim.Kur'an okumayı öğrenmen için gördün belki de bu rüyayı.Okurken çok etkilendim.
Atesitlerin müslüman olacağını sanmıyorum.Onlar hala Darwin'in saçmalıklarına inanmaya devam ettikleri sürece.

31.08.2012 - Misafir

Çok haklısın.Bizde

Çok haklısın.Bizde öğrendiklerini bize satıyorlar ya en çok ona gülüyorum.Hristiyanların az yıkanmasının sebebi vaftiz olduktan sonra kutsal suyun etkisinin geçmemesini sağlamakmış diye okumuştum.
Kendinize medeni demeye devam edin.İncil'de kadınlara değer bile verilmezken, medeni değil, medeni olmaya çalışan piyonlara benziyorsunuz.Daha kendi değerlerinizden bile haberdar değilsiniz.Kur'an da kadınlara değer verilmesi gerektiği söylenirken İncil'de bunlar yazıyor.Ve siz Hristiyanlığın Müslümanlıktan medeni olduğuna inandırmaya çalışıyorsunuz 3-5 amerikan piyonu terörist yüzünden.

31.08.2012 - Misafir

İNŞALLAH doğru yolda canımızı veririz

Benim bildiğim islam dinini görmeyenler mes'ul olmaz diye düşünüyorum,ama internetten felan ulaşma imkanı felan varsada araştırsın çünkü biz araştırıyoruz onlarda incilde ki yanlışları görüp islamı araştırsın ki islamın doğru yol olduğunu görsün bende durdum bu konu ve birçok konu üzerine

07.09.2012 - eliminator

şimdi arkadaşlar kimse

şimdi arkadaşlar kimse kimsenin dinine küfretmesin....kur'anı kerimi hak bildiğimiz gibi diğer ilahi kitaplarda haktır (tabi değiştirilmeden önceki incil tevrat ve zebur haktır).ama bilgimiz doğrultusunda kur'anı kerim değiştirilmemiştir çünkü kur'anı kerimde bir ayette derki kur'anı biz indirdik ve koruyacak olanda biziz....yani ALLAHU TEALA kur'anı kerimi koruyor zaten...ve bide ''islamda elma olarak geçmez. hristiyanlar doğuştan günahkarız derler, isa peygamber bizim günahımızı üstlenmek için kendini feda etti derler.. ''bu geçen sözü yazan arkadaşa soruyorum kimse kimsenin günahını üstlenmez...ve bir insan doğmadn önce nasıl olurda günahkar olarak doğabilir...herkesin hata ve günahları kendinedir.hz.ademin zillesi(hatası) kendinedir...hata ile günahı ayırt edemeyen arkadaşlarada cevap vereyim.peygamberlerin özelliklerinden biride günahsız olmasıdır...peygamberler günah işlemezler onlarda olan şey zilledir.ve bu zillede günahtan kabul edilmez..hz.adem ALLAH tarafından affedildi.bunun için bilgi almak isterseniz bakara suresini okuyun...hiçkimse diğer bir kişinin günahını üstlenmez..peygamberler dünyaya rahmet olarak geldiler.sizce ALLAHU TEALA rahmet olarak gönderdiği birini hiç sapkınlığa düşürürmü?bence adı üstünde rahmet peygamberleri...ve hristiyan arkadaşlara söylüyorum.hiçkimse hiçkimsenin günahını üstlenemediği gibi o günahıda affedemez.tövbe yanlız ALLAHAdır.eğer sizin dediğiniz gibi papa günahları temizleseydi o zaman diğer dünya fuzuli olurdu.ve böyle basit düşünmenizi hazmedemiyorum.günah işle işle gel papa affetsin e peki papa hep günahları affediyorsa hepimiz cennete gidelim cehennem o zaman fuzuli olur...sizce ALLAHIN yarattığı birşey fuzuli olurmu?bence bunun cevabı hayır. ve kur'anı kerime inanmayanlara cevabımda şudur: kur'anı kerimde firavunun cesedinin suyun altında olduğunu ve bunu birgün insanlığa ibret olsun diye gün yüzüne çıkarılacağı söyleniliyor...ve geçen yıllarda firavunun cesedi sudan çıkarıldı ve firavun secde halinde bulundu.ve şuanda ingiliz müzesinde sergilenmektedir...peki size soruyorum hak olmayan bir kitap gelecekten haber verebilirmi? eğer hak olduğunu söylüyorsanız kanıtınızı getirin...bakın ben kur'anı kerimin hak olduğunu firavun meselesinden size kanıtladım.(tabi bu bir tanesi)..isterseniz firavun meselesini araştırın.ama ulaşacağınız sonuç bu yazdıklarım olacak...

08.09.2012 - mrt

Aynı zamanda Barnabas Kuran'ı Kerimde geçenleri yalanlıyor!

Amanında aman... Allah nazardan saklasın! Yani Barnabas hakkında bir araştırma yapmış olmasam inanacağım senin şu söylediklerine; Çünkü sadece Hristiyanlık için değil, İslam dünyası içinde büyük bir rezalettir o kitap. Çünkü her defasında Kuran'da anlatılanlara terstir. Gel sana şöyle anlatayım;

Belirli Kutsal Kitap eleştirmenleri Barnabas (Sözde) İncilinin, birden bire orataya çıktığı 18.yy'a kadar kasıtlı bir şekilde saklanmış olan İsa'nın orjinal İncili olduğunu iddia ederler. Elimizde Matta, Markos, Luka, Yuhanna kitaplarının yüzlerce erken dönem kopyaları olmasına rağmen, Barnabas İncili ile ilgili 15 yy'a kadar hiçbir metin ortalarda gözükmemiştir.

Aşağıdada göreceğimiz gibi, Bu belge, 1500-1590 yılları arasında bir zaman da Güney Amerika'da hazırlanmıştır.

On Altıncı Yüzyıl Kaynaklarının Kanıtları

''Barnabas İncili'' içerisinde 16.yy kaynaklarına ait inkar edilemez bazı işaretler içermektedir. Tevrat İsraillilere her elli yılı jubile olarak dinlenme ve borç silme yılı olarak ayırmalarını emreder. Buna Karşın Barnabas İncili'nin yazarı ise bu süreyi 100 yıl olarak veriyor. İsa dönemindeki hiçbir Yahudi böylesine ciddi bir hata yapmazdı.

Peki Bu yazar 100 rakamını nereden edindi? M.S. 1300 yıllarında Papa Boniface VIII yıllardır pratik edilmeyen bu jeubile yani serbet kalma yılını yeniden tanıttı ama kilise için onun süresini 100 yıl olarak belirtti. Daha sonra gelen Papa'lar bu süreyi tekrar 50 yıla ve sonrasında da 25 yıla indirdiler. görünüşe göre barnabas İncili'nin yazarı papa Boniface'in emrini duymuş olmalı ama bunun İsa tarafından başlatıldığını düşünmüştür.

Bu yazar ayrıca pervasızca ne Kutsal Kitapta ne de Kuran'da bulunan orta çağ yazarı Dante'den hem fikirler hem de bir kaç alıntı yapmıştır. Dante İlahi komedya olarak adlandırılan ve Cennet ve Cehennem hakkında bir hayal ürünü klasiği yazmış olan 13.yy'da yaşamış italyan bir yazardır. Barnabas İncilinde Dante'den bir kaç alıntıya rastlanmaktadır. Örneğin, "dei falsi e lugiadi" cümlesi (''Sahte ve yalan söyleyen Tanrılar'')( Inferno 1:72, Gospel of Barnabas paragraf 23). Bu cümle ne Kutsal Kitap ne de Kuran'da bulunmamaktadır.

Barnabas İncili, tahta şarap fıçılarında şarapların saklandığından bahseder (paragraf 152). bu orta Çağ Avrupasında ortak bir uygulama olmasına rağmen Şarapların tulumlarda muhafaza edildiği 1.yy Filistininde böyle bir uygulama bilinmiyordu. Dahası Yazar İsa'nın ağzına, Hasat ve meyvenin bol olduğu yaz mevsimin de dünyanın ne kadar güzel olduğunu söyleyen bir deyiş yerleştirir (paragraf 169). Bu yaz ayında ki İtalya'nın güzel bir tasviridir, fakat Filistinde durum böyle değildir. Filistin'de yaz aylarında tarlalar kavrulurken kış aylarında yağmur yağar ve ekinler büyürler.

Yazar aynı zamanda Nasıra'yı Celile denizinde bir kıyı şehri (Paragraf 20,21) olarak gördüğünden Filistin coğrafyasına da aşina değildir. Buna karşın Nasıra denizden 20 km uzaklıkta ve deniz seviyesinden 396,.. metre daha yüksekliktedir. 99. bölümde, Tire Ürdün nehrine çok yakın olarak tanımlanır. Halbuki gerçekte orası günümüzde ki Lübnandan 50 km uzaklıktadır. Barnabas İncili İsa'nın Yeruşalimdeki tapınağın tepesinden vaaz ettiğinden bahseder. Eğer o tapınağı kendi gözleri ile görebilseydi ve onun46 metre yüksekliğe sahip olduğunu bilip onun oradan vaaz vermesinin mümkün olmadığını anlayacaktı. Yazar ayrıca İsa'nın Tanrılığının meselesi üzerine olan üç ordu topluluğunu her biri silahlı 200.000 erkekten oluşan bir ordu olarak tanımlar. Britannica Ansiklopedise göre ise, tüm düzenli Roma ordusu o dönemde sadece 300.000 kişi olarak tanımlanmıştır ve bunların yarısı tahsis edilmiştir. M.S. 70 yılında Roma tarafından yapılan Yeruşalim'in yıkılışına kadar Yahudiye bölgesinde sadece küçük bir garnizon(askeri birlik) vardı.

Bunlar bu belgenin (Barnabas İncili) Orta Çağ Avrupasında yaşamış çok cıvık birisi tarafından yazıldığını gösteren bir çok net göstergelerden sadece bir kaçıdır(Daha çok kanıt için lütfen www.unchangingword.com adresini ziyaret edin). Lonsdale ve Laura Ragg (1907) tarafından çevrilen Barnabas İncili'nin orjinal ingilizce metnin giriş bölümünde, neden bir çok bilgin bu belgenin Orta Çağ'a ait bir sahtekarlığın ürünü olarak düşündüğünü ikna edici bir çok sebep ile birlikte 70 sayfalık bir önsöz olarak sunuyorlar.

Jamaati-Islam bu belgeyi Ürdü diline çevirip bütün Pakistanda bunun propogandaısını yaptılar. Ama onlar bunu, bu belgenin çürütüldüğünü belirten orjinal önsöz kısmını kasıtlı bir biçimde çıkarıp yaptılar. Bunun Orta Çağ kökenli olduğunu gösteren böylesine üstün, kesin ve inandırıcı kanıtlar ile birlikte birisi bu belgenin sahte olduğunu bilmelerine karşın hala bu belgenin propogandasına devam eden kişilerin dürüstlüğü konusunda hayertler içerisnde kalır.Örneğin bu Sözde İncil'i Pakistan'a tanıtmak için büyük gayretler içersine giren Ataur Rahim adında ki bir pakistanlı şunları söylemiştir:

Barnabas İncili İsa'nın bir öğrencisi tarafından yazılmış olup günümüze kadar hayatta kalabilen tek İncil olarak bilinir. Bu kişi İsa'nın öğretiş verdiği üç yıl boyunca zamanın çoğunu İsa'ya eşlik ederek geçirmiş bir kişidir. Bu nedenle O kabul edilen diğer dört müjdenin yazarlarının aksine, İsa'nın öğretişlerinin bilgisine ve tecrübesine direkt sahip olan kişidir.

Yukarıdaki tüm bildirimler yalandır, sahtedir ve sadece yanlış yönlendirmeyi amaçlamaktadır. Bu kişi İsa'nın en yakın 12 öğrencisinden ikisi olan ve İncildeki Matta ve Yuhanna Kitaplarını yazan Matta ve Yuhanna gerçeğini tamamiyle göz ardı etmektedir. Barnabas, diğer bir taraftan Kıbrıs'ın uzak bir adasından olan ve kuvvetle muhtemel İsa ile hiç tanışmamış ve Göğe alınmış İsa Mesih'e İsa'dan sonra iman etmiş bir kişidir. Rahim daha sonrasında M.S. 478 yılındaki İmparator Zenon'un yönetimi süresince, Barnabasın izleri keşfedilmiştir ve Barnabas İncilinin kopyalarının bizzat Barnabas tarafından yazıldığını ve onun göğüsünde bulunduğunu iddia eder.

Ona göre bu Acta Sanctoriumda (Boland Junii) kaydedilmiştir ( Cilt 2, Sayfa 422-450, 1698 de Antwerp'de yayınlandı). buna karşın, kayıt aslında Barnabas'ın kendisi tarafından kopyalanan ve onun göğsünde bulunan Matta Kitabının bir kopyasından bahseder. Kaydın bu planlanmış ve kasıtlı yapılmış olan değişimi Rahim'in dürüstlükten nasibini almamış olduğunu ve insanları aldatmak için kasıtlı bir şekilde yapıldığını net bir şekilde yansıtır. O Barnabas'ın kendisi tarafından kopyalanmış Matta'ya göre'' kısmını çıkardı ve bunun yerine Barnabas İncilini ekledi. Batı'da ki daha gerçekçi Müslüman bir alim aşşağıdaki şu sonuca varıyor:

''Barnabas'ın İnciline'' gelince onun kendisinin Orta Çağ sahtekarlığı olduğu konusunda hiçbir şüphe yoktur.... Bu (Sözde) İncil Orta Çağ öncesi değil ama sadece Orta Çağda tarihlendirilen şeyler ile ilgili kronolojik hataları içerir ve Peygamberimizin Mesih olarak adlandırılması - ki İslam bunu iddia etmez- gibi İslami doktrinlerin çarpık bir anlaşılmasını gösterir. Dini tarihinin saçma kavramlarının yanında, biçimsel olarak Müjdelerin vasat ve gülünç bir kopyasıdır aynı Bahaullahın yazılarının Kuranın komik bir kopyası olduğu gibi.

Müslüman Alim Dr. Mahmoud Ayoub aynı fikirdedir:

Bu belge büyük ihtimalle geç tarihte ve İslami düşüncenin etkisi altında yazılmıştır

Bu sahte metni yayınlamaya devam etmek, rekamını yapmak ve dağıtmak bu kişiler için utan vericidir. Bu kasıtlı bir şekilde kafa karışıklığı yaratan kişiler için utanç verici bir durumdur.

Kuran ile olan Tutarsızlığı

Dahası, Barnabas İncili sadece Kutsal Kitapla değil bununla birlikte Kurandaki sayısız ayet ile de çelişir. Kuran yalnızca İsa'ya Al-Masih ya da ''Mesih'' 4ifadesini verirken, Barnabas İncili şöyle söyler:

İsa gerçeği ikrar etti: ''Ben Mesih değilim... Ben asıl olarak İsraillilere kurtuluş peygamberi olarak gönderildim.''(Gospel of Barnabas, para 42,82)

Barnabas İncilinin Orta Çağ yazarı Kuran ile pek çok yerde çelişmektedir. Örneğin, O İsa'nın mucizevi bir şekilde acısız dünyaya geldiği ile ilgili Kutsal Kitapa ait olmayan bir Orta Çağ geleneğini içerir. Bu direkt olarak çocuğun doğumundaMeryemin büyük acı içerisinde olduğu belirtilen Meryem Suresi 23. ayet ile çelişmektedir. Kuran'a göre, sadece 7 gök vardır (Bakara 2:29), ama Barnabas İncilinin yazarı 9 gök'ün varlığını öğretir.

Diğer bir çok konuda örneğin Cehennem, yargı, şarap, poligami, Şeytan,Peygamberler ve kurban konularında bu belge Kuran ile çelişir.

Haydi gelinde tek doğru İncil ''Barnabas İNCİLİDİR'' deyin!

!!!!HODRİ MEYDAN!!!!

10.09.2012 - HODRİ MEYDAN!!!

İSLAMİYETTEN GÜZEL HİÇ BİR DİN YOKTUR!!

ATEİSTLER BU YAZDIKLARIMI OKUYUN KURANDA İÇKİ İÇME KUMAR OYNAMA ANAYA BABAYA SAYGI GOSTER VE BİRÇOK GÜZELLİK YAZILMISTIR HATTA DOMUZ ETİ YEME NEDENMİ ÇÜNKÜ ÇAMURDA YETİSİYOLAR YOUTUBEDE VİDEOSU VAR COCA COLA DOKUYOLAR 1SAATE DOMUZ ETİNDEN KURTLAR ÇIKIYO MÜSLÜMAN OLUN BENCE DARWİNE İNANCAGINIZA BİR SÜRÜ GÜZEL BİLGİ YAZIYOR KURANDA ALLAH YOLUNUZU AÇIK ETSİN

27.10.2012 - İSLAMİYETTEN GÜZEL HİÇ BİR DİN YOKTUR!!

tek değil "EN" doğru incil

tek değil "EN" doğru incil barnabas incilidir. Barnabas incili de tıpkı diğerleri gibi değişikliğe uğramıştır.

02.11.2012 - Misafir

Konular

TESLİS (ÜÇLÜ-BİRLİK) İNANCI HAKKINDA BİR SAVUNMA!
Hristiyanların Kuran'a bakışı ve değerlendirmesi bu yazıda!
Müslümanlara Sorumuz: Barnabas/Barnaba Yalanına daha ne kadar sarılacaksınız?
''Ama Siz Hristiyanlar biz Müslümanları birer caniymiş gibi gösteriyorsunuz....'' DİYENLERE!
Siz Hristiyanlar neden Pazar günü ibadet edersiniz?
Siz Hristiyanlar neden Pazar günü ibadet edersiniz?
Siz Hristiyanlar neden Pazar günü ibadet edersiniz?
Hey gidi Hey... Sizin İncilleriniz de Hz.Muhammed Paraklet olarak geçiyor haberiniz yok!
Bir şey soracağım Özgür; hani yazılarına 1-2 ay ara vermiştin? Bunları babam mı yazıyor?
İncilleriniz de ''Kadınlar sussun! Onlara Konuşmalarına izin yoktur'' demiyor mu Kafirler!
Hristiyanlar kadına nasıl bakarlar? Ve Hristiyan bir kadın Nasıl yaşar?
Teslisin neresini savunabilirsiniz ki? Bence tamamıyla büyük bir saçmalıktır!
İNCİL’DE KADININ YERİ VE ROLÜ NEDİR? Sadece susun ve konuşmayın mı der?
Vaftiz olmak nedir?
Bu sitede ki, vaftiz tartışmalarına son veriyorum!
Sizinkiler o daha küçücük ''günahsız'' çocukları vaftiz etmiyor mu? Ki ''günahlarından'' arınsın!
Hem bizim Peygamberimiz köleleri özgürleştirdi. Yani bizim dinimiz de, İslamda kölelik olmaz!
''Ama Siz Hristiyan, biz Müslümanları birer caniymiş gibi gösteriyorsunuz...'' DİYENLERE!!!
Diyalog İslam'ı Hristiyanlaştırmak için değil, Diğer Mezhepleri KATOLİKLEŞTİRMEK İÇİNDİR!
İncilleriniz de ''Kadınlar sussun! Onlara Konuşmalarına izin yoktur'' demiyor mu Kafirler!
Müslüman Kardeşler (İhvan'ı Müslimin) Şokta! Mısır'ın en ünlü Din Hocası, Hristiyan oldu!
Sayın Admin, mesajlarımın kasıtlı olarak yayınlanmaması adi Şerefsizliktir!!!
Bir Hristiyan nasıl ''Tövbe'' eder? Yada Hristiyanlıkta tövbe var mıdır? Ve nedir?
Bir Hristiyan nasıl ''Tövbe'' eder? Yada Hristiyanlıkta tövbe var mıdır? Ve nedir?
Abdest alır mısınız? Bahsettiğim Hakiki abdesttir!! Hristiyanlıkta Abdest Kavramı hakkında
Gerçekten de Hristiyanlara tuvaleti Müslümanlar mı öğretti? Yoksa birer yalandan mı ibaret!
Hristiyanlığa göre; Adem, Havva, Şeytan ve Elma! Kısaca bir özeti...
Gerçekten de Teslis ile Tevhid inancı hakkında bir bilgin var mı? O zaman tıkla ve öğren!
Kanlı Çağ!
Bak Özgür efendi, Matta ve Luka da İsa'nın soyu farklı anlatılıyor!Sen ise çelişki yok diyorsun!